Zostałeś zalogowany. Za X sek. strona zostanie przeładowana.

Logo NInA
fot. Bartek Syta
Powrót

Learn Do Share: Innovate Your Story | Konferencja

Już po raz drugi współorganizujemy warszawską edycję Learn Do Share, międzynarodowego cyklu spotkań o nowych sposobach narracji i projektach transmedialnych. Tym razem tematem będzie storytelling w działaniu („storydoing, not storytelling”). Uczestnicy będą prototypować rozwiązania, które potem zrealizują w praktyce.
Data
PT   10 / 06 / 2016
Godzina
09:30  –  19:15
Miejsce
Filmoteka Narodowa–Instytut Audiowizualny Wałbrzyska 3/5
02-739 Warszawa

Pierwsza edycja Learn Do Share odbyła się w Warszawie w 2015 roku pod hasłem Innovation for Good i koncentrowała się na tym, jak wykorzystać transmedia storytelling i nowe technologie do działania na rzecz dobra publicznego.

Program

Tegoroczna edycja koncentruje się na tym, jak tworzyć mocne historie i angażować publiczność oraz jak wykorzystać storytelling w praktyce. W części konferencyjnej zobaczymy między innymi rozwiązania wdrożone przez UNESCO, polskie agencje VR jak Farm 51 i mimo.ooo, oraz najlepsze case study z całego świata wykorzystujące narrację i grywalizację.

Bardzo duży nacisk będzie w tym roku położony na część warsztatową i prototypowanie konkretnych rozwiązań, które następnie mają zostać wdrożone we współpracy z partnerami konferencji. Praca w trakcie warsztatów będzie poświęcona tematowi zwiększenia partycypacji społecznej w proces rewitalizacji części obszarów prawobrzeżnej Warszawy. Jak zaangażować w ten proces lokalną społeczność wykorzystując storytelling? Warsztaty poprowadzą przedstawiciele Fundacji Highlit/inaczej, FUZERS, Aleksandra Więcka oraz mimo.ooo.

Zobacz szczegółowy program

Zasady uczestnictwa

Udział w konferencji jest bezpłatny, ale wymaga rejestracji przez formularz dostępny na stronie wydarzenia.

Adresaci

Konferencja  ma charakter multidyscyplinarny i  otwarty. Jest adresowana do szerokiej grupy odbiorców, między innymi:

-          branży kreatywnej: producentów i twórcy audiowizualnych, reżyserów, scenarzystów,   designerów

-          branży TECH -  informatyków,  programistów,  projektantów gier

-          przedstawicieli mediów i branży reklamowej

-          działaczy społecznych

-          marketerów i przedstawicieli biznesu

Więcej o Learn Do Share

Learn Do Share łączy przestrzeń do dyskusji o przyszłości mediów, nowych sposobach narracji i nowych technologiach z projektami trasmedialnymi z milionową publicznością i programem badawczym na Columbia University w Nowym Jorku. Odbyło się już w wielu miastach na całym świecie i z lokalnego wydarzenia zmieniło się w imprezę o międzynarodowym zasięgu. W 2015 roku, po Los Angeles, Nowym Jorku, Miami, Goteborgu, Gandawie, Paryżu, Montrealu, Londynie i Melbourne, przyszedł czas na Warszawę. Hasło dla Warszawy w 2016 to „Innovate your story”.

 

Zobacz również