Zostałeś zalogowany. Za X sek. strona zostanie przeładowana.

Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmian ustawień oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie tych plików. Wyłącz komunikat
Logo NInA
il. Rytm Interactive
Powrót

Changing the Game | Games for Impact

Czy siedząc przy konsoli uciekamy od trudnej rzeczywistości? Zapraszamy na prezentacje reprezentantów Games for Change, Games for Health, 11 bit studios i Solidbrain, którzy postarają się nas przekonać, że gry wideo nie tylko nie uciekają od problemów współczesności, ale wręcz mogą pomóc w ich rozwiązaniu.
Data
PT   30 / 11 / 2018
Godzina
18:00  –  19:30
Miejsce
Filmoteka Narodowa–Instytut Audiowizualny ul. Wałbrzyska 3/5
02-739 Warszawa
Sala Ziemia Obiecana | Pierwsze piętro

Wydarzenie jest częścią Games for Impact – dwudniowego festiwalu poświęconego zaangażowanym społecznie grom wideo.

Program

18:00 Gry zaangażowane społecznie: historia – Asi Burak, Games For Change (USA)

Asi Burak, weteran branży, jeden z najważniejszych globalnych promotorów społecznego zaangażowania gier, a także wieloletni dyrektor nowojorskiego festiwalu Games for Change opowie o tym, dlaczego gry wideo są dzisiaj coraz ważniejszym narzędziem dla ludzi pragnących zmieniać świat. 

18:20 Zabawa kontra powaga: perspektywa twórcy – Paweł Miechowski, 11 bit studios (PL)

Gry zaangażowane społecznie muszą łączyć ze sobą przeciwieństwa – sprawnie skonstruowaną, przyjemną dla odbiorcy rozrywkę i poważny, odpowiedzialny stosunek do tematyki. Przedstawiciel firmy 11bit studios, odpowiedzialnej między innymi za This War of Mine i Frostpunk, opowie o tym, w jaki sposób można godzić zabawę z powagą. 

18:40 Gry, które leczą – Jurriaan van Rijswijk, Games for Health Europe (NED)

Gry wideo coraz częściej bywają też wykorzystywane bezpośrednio w medycynie, jako ważny element terapii. Jurriaan van Rijswijk, założyciel i prezes zarządu fundacji Games for Health Europe opowie o tym, w jaki sposób branża gier i branża medyczna łączą siły.

19:00 Technologie VR/AR/XR i zmiana społeczna – Rafał Legiędź, Solidbrain (PL)

Aplikacji podejmujących ważne bieżące tematy nie brak też w sferze najnowocześniejszych technologii związanych z rzeczywistością wirtualną i rozszerzoną – opowie o nich Rafał Legiędź (Solidbrain). 

Wstęp

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, ale wymaga rejestracji za pośrednictwem formularza rejestracyjnego festiwalu Games for Impact.

Zobacz również