Zostałeś zalogowany. Za X sek. strona zostanie przeładowana.

Logo NInA
mat. promocyjne
Powrót

Filmteractive | 28-29 września 2016

Znamy już program szóstej edycji festiwalu komunikacji interaktywnej – Filmteractive. Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się przedstawiciele Orange, The Walt Disney Company, Vice czy Twittera. NInA jest partnerem wydarzenia.

W dniach 28-29 września w Łódzkiej Filmówce będzie można wziąć udział w ciekawych spotkaniach z przedstawicielami biznesu, reklamy oraz przemysłów kreatywnych. Z pewnością nie do przeoczenia jest prezentacja Joeriego Van den Bergha – eksperta od pokoleń Y i Z, który w Polsce pojawi się po raz pierwszy; a także zamknięty warsztat na temat Millenialsów i marketingowych trendów prowadzony przez Jana Kisielewskiego i Patrycję Venulet.

Wirtualna rzeczywistość oraz storytelling to kolejne obszary, które zdominują tematykę Filmteractive 2016. Tutaj swój udział potwierdzili Artur Pacuła z Disney Interactive i Morgan Bouchet z Orange, który opowie o potencjale VR z perspektywy zastosowania jej na rynku masowym. Wirtualną rzeczywistość z realiami biznesu skonfrontuje zaś Łukasz Kosuniak z Samsung Electronics. Na Filmteractive zaprezentuje na podstawie realnych wdrożeń najciekawsze projekty VR oraz wskaże te obszary biznesu, gdzie potencjał tej technologii jest największy.

Nie zabraknie również znanego z wcześniejszych edycji festiwalu kreatywnego duetu Kissinger Twins – Kasi Kiefert i Dawida Marcinkowskiego. Tym razem w swoim interaktywnym i wizualnym poszukiwaniu historii zabiorą nas w podróż od Flasha do VR.

Podczas Filmteractive znajdzie się miejsce dla twórców ciekawych rozwiązań technologicznych, a także dla osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań z zakresu #socialmedia #mobile #VR #gaming #innovation #interactive. Nowością festiwalu jest Strefa Innowacji, która ma pozwolić na prezentowanie swoich projektów na specjalnych, multimedialnych stanowiskach. W kameralnej atmosferze będzie można tu porozmawiać z twórcami projektów interaktywnych i VR, a także zanurzyć się w wirtualną rzeczywistość w praktyce: sprawdzić, jakie możliwości daje i na czym tak naprawdę polega.

Spośród ponad 50 zgłoszonych projektów interaktywnych zgłoszonych na tegoroczny „Market” przez twórców pochodzących z całego świata: od Australii, przez Azję, Europę, aż po Stany Zjednoczone – międzynarodowy panel ekspercki Filmteractive Market wybrał ośmiu finalistów. Kto wygra nagrodę główną w tym roku dowiemy się już 29 września w Łódzkiej Filmówce.

Pełny program Filmteractive dostępny jest na stronie festiwalu.

Zobacz również